LEDIG TJÄNST

ÄR DU DEN VI SÖKER?

NU UTÖKAR VI MED YTTERLIGARE EN LOKALFÖRMEDLARE!


Vem är du?


Vi söker en driven och positiv person. 

Vi ser det meriterande om du har tidigare arbetslivserfarenhet inom försäljning, byggteknik, fastighetsförvaltning, juridik eller ekonomi.


Att vara lokalförmedlare betyder att aktivt öka företagets omsättning genom att med försäljningsinriktade metoder söka upp nya, bearbeta gamla och vårda befintliga kunder. Du är en viktig resurs som förvaltar samt bygger upp vårt varumärke på ett professionellt sätt.

 

Du är serviceinriktad och gör arbetet med en positiv inställning, ett stort engagemang och med fokus på kvalité samt att göra kunden nöjd.

 

Arbetsuppgifter


Lokalförmedling kan vara tidskrävande och långa processer. För att det ska vara lönsamt krävs det att många uppdrag hålls igång samtidigt. Du ska arbeta för att finna affärsmöjligheter och de bästa verktygen för att arbetet underlättas i största möjliga grad för att på så vis effektivisera och öka omsättning. Det krävs att du har förmåga att hålla många bollar i luften och att du finns lättillgänglig för våra kunder. Du gör allt ifrån att ta kontakt med nya potentiella uppdragsgivare samt inhämtar information om objekten som kommit in för dig att förmedla, skapar marknadsföringsunderlag såsom objektbeskrivning m.m, skickar ut information om nya lediga lokaler till potentiella intressenter, samt är en förmedlare i alla frågor mellan din uppdragsgivare samt potentiella hyresgäster.

 

I din roll som lokalförmedlare hos oss kommer du arbeta självständigt men i ett starkt team och i ett arbetsklimat där vi alltid hjälper och stöttar varandra i frågor.

 

Arbetsmiljön/arbetsplats

 

Arbetet sker både på kontoret samt ute hos kunder. Ute hos kunder arbetar du med uppgifter såsom intag av uppdrag, visningar, personliga möten med tänkbara kunder. På kontoret arbetar du med administrativa uppgifter gällande dina pågående uppdrag, planering inför kommande inbokade intag samt bokningar av nya möten med potentiella nya kunder. När du finns inne på kontoret är du behjälplig mot kunder som kommer in. Vår telefonväxel är en mobilväxel vilket innebär att alla kommer hjälpas åt att svara i telefon för att våra kunder ska få bästa service och tillgänglighet.

 

Arbetstider: Efter överenskommelse. 40h/vecka. Det är viktigt att finnas tillgänglig för kunder och kollegor via telefon och mail vardagar. 

 

Om företaget


Företaget ägs av Johan Westergren och Matilda Lidén. Vi startade detta företag för att få möjligheten att fokusera på det vi tycker är roligt. Johan med sitt brinnande intresse för kommersiella fastigheter och Matilda att driva företag. Vi värdesätter ärlighet och lojalitet samt empati och omtanke om varandra. Hos oss är det högt i tak, flexibla arbetstider, frihet under eget ansvar och korta beslutsvägar.

 

 

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde enligt överenskommelse. 

Sök redan idag då urvalet sker löpande, dock senast 31 maj 2019.

Välkommen med din ansökan till:

Matilda Lidén

matilda.liden@liweestate.se

010-151 63 61